Krypandes till korset

Alla gör vi misstag

I mars 2010 tog jag bort nästan alla kategorier här på bloggen, och i augusti samma år avslutade jag jobbet. Sedan dess har jag levt i en ostrukturerad (men kronologisk) röra. Det är förstås lätt och populistiskt att säga nu vad som var dumt , men givetvis var det som då kändes som en nystart à la tabula rasa inget annat än ett litet snedsteg.
 
Såå, nu har jag återinfört kategorier. Inte samma som senast, för jag är inte samma människa som senast. Och jag orkar inte gå igenom alla inlägg för att se var de bäst passar in (1.896 stycken har det blivit än så länge för den statistikgirige), men jag har placerat in ett gäng lite här och var.
 
Intressant att färdas bakåt i tiden och se hur sarkastiskt raljerande jag var för några år sedan. Med insikter jag nått sen dess, är det lätt att skämmas över kortsyntheten och det blinda svingandet. Det okultiverade språkbruket ska vi inte tala om. Underhållande som tidsdokument dock.
 
---End communication---

Kommentera här: