Bland tagetes och zombies

"Bland tagetes och zombies". Även känd som arbetstiteln på min kommande självbiografi.

Som om jag skulle skriva den själv. Jag hyr så klart in Haruki Murakami som spökförfattare, hävdar officiellt att det är Illuminati tillsammans med CSN som skrivit boken i syfte att smutskasta mitt goda om än okända namn, och gråter ut i pressen om hur jag förgäves försökt stoppa publiceringen.
 
Fast stopp nu. Egentligen skulle jag bara testa HDR-inställningen på mobilkameran. Jävla fantasi, håll dig lite i skinnet nu.
 
 
Föreställer mig boken som en blandning mellan Fågeln som vrider upp världen, Snabba cash, Max potta, näst sista delen i Terry Goodkinds Sword of Truth-serie, och Mannen som dog som en lax. Samtal förs med Edward Furlong om att spela mig i filmatiseringen.
 
(Men alla vet att jag på min höjd skulle kunna passera som en undre medelklassens Chuck Klosterman)

Kommentarer:

1 Robert:

Test, test.

2 Robert:

Test igen, test igen.

Kommentera här: