Önskelista julen 2013

I'm too old for this shit
- Roger Murtaugh, Dödligt Vapen
 
Föreställde mig naivt en värld där jag inte skulle avkrävas en önskelista i år. Nu när jag inte länge befinner mig på botten av generationsstegen, osv. Ack korrekta deduktion, ditt namn är inte jag. Så här kommer den, pliktskyldigast och per omgående.
  • Böcker
  • Sushi, gärna från det där stället vid Mariakyrkan
  • Fästmassa för mosaik, cementbaserad
  • Familjeväggkalender (en sån där med flera kolumner)
  • Den där svindyra samlingsboxen (The Lot) med Roger Taylors alla soloprojekt
  • Nåt smakfullt från Skellefteå AIK:s souvernirshop
  • Nånting Batman-relaterat
  • DVD: Freddie Mercury - The Great Pretender
  • DVD: Queen - Days of our Lives
  • DVD: Queen - The Making of a Night at the Opera
  • CD: Brian May / Kerry Ellis - Acoustic By Candlelight
  • Obestridliga bevis för intelligent liv på andra planeter
  • ...obestridliga bevis för intelligent liv på denna planet
  • Ett gott te
  • Alt. att ni skänker era pengar till organisationer som arbetar med HIV/AIDS istället
 
 
Andra bloggar om: önskelista, jul, queen

Kommentera här: