Fototriss del 243: Färgstarkt/färgglatt

Har inte deltagit i Fototriss sen del 138 då temat var ljus. Det är 932 dagar sedan nu för den som orkar räkna efter, vilket jag just bevisligen gjorde. Min poäng är att det helt enkelt är dags igen nu. Denna vecka kan man dessutom vinna ett presentkort från Ving, vilket jag givetvis mer än gärna vill. Väljer tre bilder från när jag varit på resande fot bara därför.
 
Bild 1: Klotter i Prag
 
Bild 2: Solnedgång i Singapore
 
Bild 3: Färgglada fåglar i Gold Coast
 
 
 
Andra bloggar om: foto, färg

Kommentarer:

1 Robert:

Och där lärde jag mig att 600 pixlar verkligen är max för vad min nuvarande bloggdesign tillåter i bildbredd

2 Rantamor på näthinnan:

Här är det verkligen tur att jag inte är en domare som skulle behöva välja ut ett utav dina foton.
För genast jag ser grafitti fotot från Prag föll jag för det...
sen solnedgången...
för att slutligen förälska mig i sista fotot av dom vackra fåglarna.

Lycka till i tävlingen.

Tjingelingen från Rantamor.

3 Rantamor på näthinnan:

Här är det verkligen tur att jag inte är en domare som skulle behöva välja ut ett utav dina foton.
För genast jag ser grafitti fotot från Prag föll jag för det...
sen solnedgången...
för att slutligen förälska mig i sista fotot av dom vackra fåglarna.

Lycka till i tävlingen.

Tjingelingen från Rantamor.

4 Jah Hollis:

Väldigt fina och färgstarka bilder i din triss.

5 cissi:

Klotterbilden gillar jag helt klart bäst!

6 Sanna:

Väldigt fin triss! :)

7 Anneli - A'la Foto:

Snygga bilder! VIlken otroligt vacker färgstark fågel! Och graffittin är superfin!

Kommentera här: