Önskelista inför julen 2011

Jag är 29 år. Gränsen för att skriva önskelistor drar jag nånstans vid 35-55, beroende lite på mängden kvardröjande barnasinne. Ett problem är dock att jag inte önskar mig så väldigt mycket. Vill jag ha något, har jag som (o)vana att införskaffa det relativt omgående. Men då folk efterfrågar (läs: kräver) vägledning i denna heta potatis till fråga, kommer här ett tappert försök till en sammanställning över saker som fattas mig. Dessa punkter är inte på något vis sorterade efter habegär.
  • Färgglada, mönstrade strumpor att ha på jobbet
  • Ny plånbok
  • Ett extremt fånigt USB-minne (återvunnen punkt från årets födelsedagsönskelista)
  • Ett smidigt hopfällbart kamerastativ (fanns på coolstuff förr iaf)
  • God of War 3 till PS3
  • Att nån kommer hit och tar växter och böcker från mig
  • Tid + ork för mig att åka hem till Norrland en sväng (ping: Region Skånes schemaläggarmaffia)
  • En pulsklocka med GPS-funktion (för dyr, jag köper en själv till våren, don't sweat it)
  • Presentkort på Adlibris (går alltid hem)
  • En stor, kall öl
  • Presentkort nån helt annanstans. Stadium eller MQ eller nåt
  • DVD-boxen med George A. Romeros Trilogy of the Dead (finns på Amazon)
  • Nya kalsonger (ej långkalsonger pga bor i Skåne + är inte en mes)

 

Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 ViDu:

Ur djupet av mitt hjärta - TACK!!!

2 Robert:

Varsågod. När kommer du och hämtar växterna?? ;-)

3 M:

Alltså.. du måste skaffa en GILLA-knapp.. ;)

4 Robert:

Med risk för att verka prepubertal: DU är en gilla-knapp!

Kommentera här: