Gatan utanför lasarettet heter Hörselgången när den egentligen borde heta Urinvägen

Har inte tid att jobba pga allt pluggande. Kursen jag läser är ... oväntat (över)ambitiös, kurslitteratursmässigt. Och jag får inte avsatt tillräckligt med tid för att hinna med alla mina åtaganden på jobbet. Således har jag inte tid att vara ledig heller. Lägg till den för årstiden traditionsenliga julstressen och att jag försöker hinna med träningen så gott det går mitt uppe i allt annat (foten är fortfarande inte riktigt okej, håller mig till simbassängen för stunden, 200 längder i veckan), så har vi en trevlig nedåtgående spiral på gång. Jag hade ju nyss semester. Jag behöver semester. Gnäll, gnäll och nu lite paketinslagning. Det hinner jag precis med innan tvättiden börjar.


Egenhändigt färglagd!

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 Songbird:

Försök för Guds skull att inte stressa ihjäl dig! :)

Va glad jag är att ni saknar mig på jobb. Var rädd att ni tyckte det var skönt att slippa mig :) Klart ni sköter ert jobb utan mig, ni är ju grymma (ja nu vet vilka ni är).

Hälsa från mig!

Kram

Kommentera här: