Improviserad önskelista, 2010

Folk har i sedvanlig ordning börjat fråga. Vilket kanske är brukligt för denna tiden på året. Som vanligt så önskar jag mig inget särskilt - vilket folk generellt redan vet om - men jag plitar pliktskyldigt ned några punkter för att ha något att åtminstone hänvisa till. En snabb överblick över mitt nuvarande habegär.
  • Strumpor att ha på jobbet. Gärna tunna, gärna färgglada, gärna mönstrade.
  • En fin mugg att ha på jobbet. Så att jag slipper använda engångsmuggarna; tänk på isbjörnarna!
  • En mosaiktång.
  • En sån där ritplatta till datorn vore kul.
  • Presentkort på Panduro, finns det ens?
  • En ordentlig såg. Vi snackar bågsåg här.
  • Det vanliga1
1 Böcker. Canvasdukar. Något anatomirelaterat. Att fler uppmärksammar min Coca-Cola-fria decembertradition.






Tillägg - Böcker som just nu ligger högt upp på önskelistan:

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 M:

Ehum gott folk. Kanske är det så att något har inhandlats.. så ni som ev ska köpa julklapp till grabben får gärna rådgöra med mig först. =)

Juljul!!

2 L:

Det blev väl en rätt så rejäl lista i alla fal =) Vill du ha chansen att vinna en extra julklapp, en ny iPod Nano, så ska du göra din lista på minÖnskelista.nu! Det blir snyggt med valfri layout och bilder och länkar om man vill. Sen är det jätte enkelt att skicka listan till de som behöver lite hjälp med vad de ska köpa till dig! :D

Kommentera här: