Fototriss: Cool

Veckans tema på Fototriss är Cool. Lagom brett och bra.

Bild 1 är från en vinterpromenad i Bromölla. Coolare taggtråd får man sannolikt leta länge efter. Bild 2 är från senaste flytten. I ett uttråkat ögonblick uppstod en kokett liten snögubbe på fönsterblecket, som iskallt och helt utan höjdskräck står och spanar ut över torget nedanför. Bild 3 är från tidigare i höst när jag var i Australien på kongress med jobbet. Efter att jag - med mer eller mindre is i magen - hållit ett 13 minuters föredrag om stråldoser och ländryggar, slappnade jag av med en kall öl på stranden. Förträffligt land, det där. Och ett intressant koncept förresten, att åka 35 timmar (enkel väg) för att prata i 13 minuter.








När det går mot kallare tider och det börjar vara dags att drabbas av den årliga julklappspaniken, kanske coolstuffs julklappsgenerator kan vara ett hett tips?


Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Maria/Grått bo:

Gillar sista bilden. Det är så jag helst skulle vilja ha det just nu, en iskall öl på en solig strand. Fin triss!

2 AX:

Fin triss. Första bilden klar favorit!



AX

3 Jonas:

/Svar/ haha ja verkligen :D

4 Tina:

första bilden är verkligen cool. Fin fototriss :)

5 Barnens Hjältar:

Riktigt coola bilder :-)

6 Pialotta:

3 väderbilder som är hur coola som helst.. din etta är ju hur snygg o cool som helst.. men trean känner jag en cool värme för:)

7 Pialotta:

3 väderbilder som är hur coola som helst.. din etta är ju hur snygg o cool som helst.. men trean känner jag en cool värme för:)

8 LissenTo:

Den översta bilden så cool!

Ha det gott.//Lissen

9 Carina@PocoLocoCreativo:

Härligt! Snögubben är underbar förstås för mig som inte längre har snö.

10 Nilla:

Cool taggtråd helt klart! fina färger i den bilden. Andra bilden var också riktigt cool! Svårt att, på en gång, avgöra hur stor (liten) den där snögubben egentligen är. Titta först och läs texten sedan. :-)

Kommentera här: