Topp 10: Saker jag vill se On Ice

Det här är skrivet med all seriositet som jag upplever att jag kan uppbåda ikväll. Koncept som jag skulle vilja se direkt transfererade till ett sammanhang där de ... tjaa ... utförs på is istället.
  1. Rammstein On Ice!
  2. En helt vanlig pubrunda ... On Ice
  3. Hela säsong fyra av Vänner On Ice
  4. Den gudomliga komedin On Ice
  5. Fotbolls-VM -94 On Ice
  6. Gyttjebrottning On Ice
  7. Innebandy On Ice. Fast med puckar och axelskydd och icingregel
  8. Den allmänna relativitetsteorin On Ice. Halkiga rumstidskrökningar ...
  9. Mikael Persbrandt On Ice
  10. Dagen D (1944-06-06) On Ice. Över 150.000 skridskoförsedda soldater skrinnar iland i Normandie!
Varför just säsong fyra av Vänner? För att det är min favoritsäsong, that's why. Den börjar med WE WERE ON A BREAK!!, Chandler är kär i Kathy, Emily och Ross är jättesöta innan hon blir svartsjuk och knäpp i säsong 5, Joey dansar med vaktmästaren, Phoebe blir gravid med trillingarna och säsongen slutar med att Ross säger fel namn på bröllopet ... Classic!

Bubblare:
  • Riverdance On Ice ( ... "Frozen River??")
  • 1984 On Ice. Både boken och året
  • Månlandningen eller Hindenburgkatastrofen On Ice
  • En världsomsegling under havet On Ice!
Diskvalificerad:
  • Bambi On Ice. Seen it!



Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 M:

Best topp 10 EVER!!

2 Caroline:

Hej :)Kolla gärna in min blogg: http://coralineahlinder.blogg.se

3 Anonym:

V75? och kanske tysk mollbergare i pik..simhopp alltså...

Kommentera här: