Namnskylt

Fick precis reda på att jag får en gratis namnskylt hos Skyltmax om jag bara lägger in en länk och skriver aktiebolag i det här inlägget, ett erbjudande som passar mig ypperligt då jag tillfälligt pensionerat min gröna namnskylt sedan den 26:e november. Jag har helt enkelt inte varit på alltför grönt humör (på arbetstid) sedan dess.


Min gula skylt. I svartvitt.

Fotnot: Min gröna skylt använder jag när jag känner mig lugn och lite lagom laid back. Min gula skylt tar jag på mig de dagar som jag känner mig irriterad. Mina kollegor har lärt sig att hålla sig undan från mig när jag har en gul dag. Nåväl, i varje fall de flesta. Min blå skylt kommer till användning under mina ambitiösa(re) dagar. Behöver nu komplettera samlingen med en silverfärgad skylt. Hur den passar in i mitt humörspektrum (sing.: spektrum, plur.: spektra) får ni klura ut själva. Nästa steg blir sannolikt en röd skylt.