Trendanalys (du och jag, döden)



Beskåda utvecklingen ovan. Blinka inte. Eller visst, blinka då. Men beskåda. Som vanligt när jag börjar skriva mindre frekvent, så väller ni in. Svärmvis, som små knott. Erkänn nu att det beror på att ni tror att jag har gått och självdött eller något. Blinka igen. Men då har jag en nyhet för er, era morbida jävla gamar. Eller newsflash, för de av oss som inte riktigt kan hålla oss ifrån utrikiskan. Skulle jag gå och dö, så skulle jag inte kunna skriva det här.

Ty, de har inga hotspots1 i de sälla jaktmarkerna.

Håll med andra ord utkik efter dolda meddelanden i Sydsvenskan eller Västerbottens Folkblad om ni misstänker att jag gått hädan. Ett litet tips där kan ju vara att jag föredrar vigenère-chiffer. Bara att sätta igång att leta. Fast inte just nu. Nu är jag ju bevisligen lite produktiv här.

Blinka igen.






1 Plats med publik WLAN-täckning
Andra bloggar om:

Kommentera här: