Skalman, den oskalade sanningen


Någon
Aftonbladet måste ha haft väldigt kul när han/hon valde ut alternativen till den här omröstningen. Men jag är inte avundsjuk; jag har också kul på jobbet ibland. Dock är det sällan jag sitter och fantiserar över hur Skalman ser ut naken. Jag har helt enkelt inte tid till det. Så här ser Skalman ut, påklädd:

En klok sköldpadda i sina bästa år. Här nedan följer en skiss som jag gjort, som det är meningen ska föreställa hur jag tror att Skalman skulle se ut, om han tog av sig alla sina kläder. Jag rakade även av honom håret. Har man bara tre hårstrån kvar är det dags att ta steget och raka av skiten.

 

Meeen, insisterar ni säkert nu, själva grejen var väl ändå att Skalman skulle ... komma ut ur sitt skal? Lätta lite på undersköldarna? Kasta av sig sitt carapax? Jag har funderat lite kring det. Och med tanke på hur mycket saker den mannen reptilen tycks ha där under, "allt utom lokomotiv, rymdraketer och atlantångare", så kan det rimligtvis inte finnas plats för mycket annat. Här följer därför en ännu en skiss, över vad jag tror skulle synliggöras, skulle Skalman skalas bar:

Och det är således detta som 30,3% av alla människor helst vill se? Ni är för fan sjukare än jag trodde. Vänligen lämna denna blogg omedelbart. Men kom gärna tillbaks imorgon. Det blir så ensamt här annars.



Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 rule 34:

Regel 34 gäller alltid!

http://nion.be/images/albums/rule34.jpg

Kommentera här: