13 omgångar spelade

Och det är väl vid den här tiden på året som man brukar blicka uppåt i tabellerna, och försöka analysera vad topplagen gjort rätt som vi misslyckats med. Problemet är bara att det inte finns så himla mycket uppåt att blicka ut över i år. A-laget ligger 2:a, J20 ligger 1:a, och J18 ligger också 1:a. Det är nästan så att man känner sig ... lycklig, i brist på bättre ord. Känns lite ovant, men kunde jag vänja mig vid den skånska dialekten, så ska jag väl klara av detta också.


Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 Meta:

Det har ar en av de mest humoristiska bloggar jag last pa lange. Tack for bidragen underhallning!

2 praktikanten Jerry på din arbetsplats:

Laget du blickar upp på visar med en enastående bravur varför de är Sveriges bästa hockeylag! Ångvälten från Småland fortsätter....



Hoppas du har en bra semester btw..

3 Robert:

2009-10-10, Skellefteå AIK - HV71: 3 - 2. Zwaa!!



(Men nog fan ser det bra ut för er. Trodde inför säsongen att det var Frölundas år i år, men jag har ändrat mig)

Kommentera här: