09-10-11, 12:13:14

Den 09-10-11, klockan 12:13:14 så ska jag se till att göra 15 ... nånting. Armhävningar kanske? Bäst jag ställer väckarklockan så jag inte glömmer bort det. Äta 15 kalorier? Försöka åstadkomma ett ljud på exakt 15 decibel? Tänka 15 goda tankar? Springa ikapp 15 geparder och precisionsoperera dessa med djungelkniv? Njuta lite extra av AIK:s 15 hittills intjänade poäng? Vara lite gladare än vanligt över att jag inte är 15 längre? Göra en topp 15-lista över anledningar till varför jag ska alternativt inte ska vaccinera mig nu på måndag? Lägga upp 15 suddiga närbilder på min navel? (obs; ordagrann tolkning av uttrycket "navelskådning"-humor). Tänka ut 15 namn som jag aldrig skulle döpa en levande varelse till? (Slartibartfast, Per Ledin, Vårtgård ... Den listan har potential).

Ska sova på saken. Åter runt kvart över 12-snåret.



Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 ursula:

vem i hela världen kan man lita på ?

2 Robert:

var inne på att lägga upp 15 rosa-färgade bilder på Rambo, men min internetanslutning låg nere hela dagen!

3 Tuss:

nåå vad gjorde du dåå?

Kommentera här: