Vårkänslor


Hon:
BoIS förlorade igår. Det är därför alla är så deprimerade idag.
Jag: Näe. Hade de vunnit, hade folk bara hittat nån annan anledning till att deppa.
Hon: Kanske ...

Jag gick och la mig kl. 21:10 igår. Det är nästan rekord. Somnade ca. 00:30. Det är knappast rekord. Sen ringde väckarklockan 05:00. Det är inte heller rekord. Men när klockslagen förhåller sig till varandra på det viset (tänker här främst på 00:30 och 05:00), känner jag mig jättepigg på att sätta igång och akutsjukvårda patienter. (Det där borde rimligtvis inte få vara ett verb, men jag är lite verbalt lössläppt idag).

Hursomhelstså gerklockslagen upphovtill vårkänslorsåsom de somåskådliggörs idialogenovan. Felaktiga hopskrivningar, det nyasvart (kanmanharoligare)?



Andra bloggar om: , , , ,
Den där sista parentesen är vad Chandler Bing skulle ha sagt ...

Kommentera här: