Tre snabba topp 5-listor, medan kvällen ännu är ung


Topp 5: Filmer jag kan se om och om igen
  1. Crouching Tiger, Hidden Dragon
  2. Groundhog Day (a.k.a. Måndag hela veckan)
  3. High Fidelity
  4. Spirited Away
  5. Battle Royale





Topp 5: Leksaker som påminner mig om min barndom
  1. Teenage Mutant Ninja Turtles
  2. Transformers
  3. PEZ
  4. Super Soaker
  5. Nintendo Entertainment System






Topp 5: Personer jag vill ha på min sida i ett barslagsmål
  1. Chuck Norris
  2. Chuck Norris
  3. Chuck Norris
  4. Chuck Norris
  5. Chuck Norris

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 Kajsa:

5 Chuck Norris? Det räcker med bara en och inte ens då skulle det bli en rättvis fight!

2 Anonym:

Hahaha! Jag läser inte andras bloggar, hamnade på din av en slump som stavas "syvende", men du var mig en rolig jävel! ;D



Norris är en personlig favorit (!) och jag avslutar denna kommentar med följande sanning;

"There is no chin behind Chuck Norris’ beard. There is only another fist".

3 Anonym:

Hahaha! Jag läser inte andras bloggar, hamnade på din av en slump som stavas "syvende", men du var mig en rolig jävel! ;D



Norris är en personlig favorit (!) och jag avslutar denna kommentar med följande sanning;

"There is no chin behind Chuck Norris’ beard. There is only another fist".

4 Robert:

Tack så mycket :-D

Kommentera här: