Sysslat med?

Vad jag gjort idag? Vårstädat. Heldagsarbete. Helhelgsarbete, till och med. Men nu är det (varierande grader av) skinande rent här hemma. En renhet som anstår ett examensfirande, om inte annat. Lite över 110 timmar kvar nu. Och jag hittade förlovningsringen igen. Som jag inser att ni inte ens visste var borta. Men det har det varit. I lite över 12 veckor. Trodde jag råkat slänga den i tvätten på sjukhuset. Utmärkt sätt att bli av med saker på. Men så låg den insnärjd i sladdhärvan bakom datorn, dold under den fetaste dammråtta ni kan föreställa er. Okej, kanske inte fet. Men definitivt större än er genomsnittliga ansamling av damm. Ack, det glamorösa liv jag lever.


På plats igen


Andra bloggar om:

Kommentarer:

1 ViDu:

Glad att du hittade den igen! Vi ses på torsdag. Ha en trevlig vecka.

Kommentera här: