Stress (stad i stormby)


Vad bråttom utomhusluften tycks ha idag?

Jag (vind)ilade omkring på stan lite tidigare. Hamnade snabbt i blåsväder, så jag stormade hemåt igen. Orkade liksom inte kämpa i motvind längre. Pustade mig nästan ända bort till Citygross innan luften gick ur mig. Kände mig blåst på konfekten. Nya, friska tag planeras under morgondagen. Nu ska jag istället försöka blåsa liv i skrivandet av sista uppgiften för terminen. Hoppas på mycket kreativ vind i seglen.



Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 Anonym:

Skojsigheterna haglar...jobbar för högtryck. ingen regndans alltså. Snart tid för sista csnsponsringen... ska köpa vingar för pengarna.

vet inte var jag fick luft ifrån. har jag kanske fått Cumulus eller är det bara väderspänning?Om nån så mycket som andas fler meteorologiska termer blir det kulingvarning. utsikter till onsdag morgon. mor åt ost och far ror

2 Hanna:

Haha :)

3 ursula:

och sen kom det.lugnet efter stormen...cirrus...

men jag ...lever..utan skrump

4 ursula-stating the obvious:

två inlägg och glömde ...staden i vinden.... dårligt, slemt, ikke så godt, uha!

5 Tuss:

de senaste rönen säger att jag visst ska få en bild av min hjärna. men det har ju ingenting med vinden att göra.

6 Robert:

Staden i vinden var nästan underförstått :-) Och det gör Glumslöv och Häljarp, etc till stormbyar.

Kommentera här: