Skrivbordstävling (sweet)




Raz har en tävling. Och såna gillar jag ju. Inte för att jag nödvändigtvis gillar att tävla, men jag älskar att vinna. Och så känner jag mig produktiv när jag deltar i bloggtävlingar. Jag kan säga till mig själv att se, jag har ju visst bloggat idag. Ett helt inlägg har jag skrivit. Och så kan jag spendera den mulna, blåsiga dagen med att ha ett litet Bruce Lee-maraton istället. (Ja, min sambo är bortrest, utifall att ni undrade). Tävlingen går ut på att helt enkelt ta en skärmdump av sitt skrivbord. Borde jag klara av.

Mitt skrivbord föreställer för stunden en nyckelpiga som sitter på en sten. As simple as that. Stenen i fråga står nere vid vallgraven som löper runt citadellet här i stan. Dagen i övrigt var solig och alldeles perfekt. Sparsmakat med ikoner på skrivbordet. Just the way I like it.


Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera här: