Jag är så smart (obs; inte ironi) / I'm so clever (note; not being ironic)

Och så, när jag är inne på vad som antagligen är mitt fjortonde år som flitig begagnare av det som i folkmun brukar benämnas Internet, så får jag äntligen en idé. (Eller den fick kanske mig). Den är enkel. Den är tidsbesparande. Den är helt enkelt ljuvlig ... Och den går ut på följande: Om jag lägger in alla bloggar jag dagligen besöker i en och samma bokmärkesmapp, och sen helt enkelt väljer Öppna alla i flikar på morgonen, så sparar jag en väldans massa tid och klickande. Och så glömmer jag inte bort några bloggar heller.

Om jag kanske skulle avslöja vilka bloggar som ligger i den mappen nu? Självklart. Det kommer att vara det första jag gör, efter det att samtliga bloggare som tror sig ha förärats en plats satt in 500 kronor på mitt plusgirokonto. Reklam är inte gratis, vettu. Maila mig för fler detaljer.

(Obs; Sarkasm. Allt är sarkasm. Det är för att jag inte hunnit äta frukost ännu).

---------

Since many of the blogs I read on a daily basis are written in english, Google Translate has helped me make this vital information available for them to read as well:

---------

And so, when I'm on what is probably my fourteenth year as a frequent user of that which is popularly known as the Internet, I finally have an idea. (Or maybe it has me). It's simple. It's timesaving. It's simply delightful ... And it goes as follows: If I add all the blogs I daily visit into the same bookmark folder, and then simply select Open all in tabs in the morning, I save lots lot of time and clicking. And then I don't accidentally forget any blogs either.

If I might reveal what blogs that are featured in that folder now? Of course I will. It will be the first thing I do, after all bloggers who believe they have been blessed with a spot has deposited 500 SEK on my bank account. Advertising is not for free, aight. E-mail me for more details.

(Note; Sarcasm. Everything is sarcasm. It's because I haven't had time to eat breakfast yet).



Andra bloggar om: , , , , , , ,
Och ja, jag fick givetvis hjälpa Google Translate på traven lite.
Jävla översättningstjänst som inte vet hur man översätter vettu ...

Kommentarer:

1 Tuss:

hahaha... ja, så har ju jag bara gjort i några år typ ;) nu gör jag bara med de jag inte följer via bloglovin.

och lätt att du ska göra en blogglista! där i vänsterspalten peka

Kommentera här: