Blog Herausforderung

Blev utmanad av omkring (synonymer: runtomkring, ungefär, cirka, approximativt, bortåt, runtom, kring). Utmaningen gick ut på att jag skulle svara på 20 frågor. Jag klarade det. Med knapp marginal.

 

1. Hur många resväskor äger du?

Vet ej. Minst två, kanske tre.

 

2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Jag tar dem nog hellre. Jag fastnar liksom inte riktigt på bild.

 

3. Har någon någonsin kallat dig lat?

Inte vad jag kan minnas. (Fick nog en blackout och dödade den j*veln).

 

4. När var senast någon stötte på dig?

Ingen aning, märker aldrig sånt.

 

5. Vad åt du till middag senast?

Pasta carbonara. För 15 minuter sedan.

 

6. Använder du huvtröjor?

Sällan, men det händer. Hurså?

 

7. Vem var den senaste som ringde dig?

Vet ej, svarade inte.

 

8.Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

Är en sucker för berg- och dalbanor.

 

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Vet inte vilket som är närmast. Antingen Väla (47000 kvm) eller Center Syd (37000 kvm).

 

10. Hur många syskon har du?

4,0 st. Men jag är äldst, så det är jag som bestämmer.

 

11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?

Två. Används uppskattningsvis tre gånger per år.

 

12. Har du en stationär dator eller en laptop?

Stationär. En laptop skulle jag bara glömma ute på balkongen. Och då skulle den bli blöt.

 

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Ja. Det förstnämnda.

 

14. Vad har du med dig in på bion?

Sällskap.

 

15. Gillar du att flyga?

Javisst. Världen ser så lagom ut uppifrån luften.

 

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nej. Jag lägger fokus på mättnadskänsla.

 

17. Hur gammal blir du nästa födelsedag?

En dag äldre än vad jag var dagen innan. Just like any other day.

 

18. Tycker du om att krama folk?

Det är väl okej.

 

19. Vad är du allergisk mot?

Sarkasm. (Jag skrattade på fullaste allvar högt när jag skrev det där. Usch vad pinsamt). Väl utvalda pälsdjur. Timotej. Kryptonit.

 

20. Gillar du din boendesituation?

Javisst. Hade gärna haft balkongen vänd åt söder istället, men man ska inte vara kräsen.

 

 

Sökte precis på random picture på Google (som vi ju alla gör, någon gång under dagen). Fick upp en bild på Chuck Norris. Jag anar en omfattande konspiration. Men Chuck Norris skulle antagligen bara låta mig ana en konspiration, om Chuck Norris ville att jag skulle ana en konspiration. Något som antagligen innebär att jag inte kommer att leva till soluppgången. Måste gå, det ringde precis på porttelefonen. Men ... Chuck Norris ringer väl aldrig på porttelefonen? ... Eller?

 

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 Anonym:

Är du kvar?! Lät Han dig leva?! Jag kan inte hjälpa att jag blir lite orolig för som du vet kan Chuck Norris döda två stenar med en fågel

Kommentera här: