Små, små svarta änglar

MMS

Fortfarande virus. Att beställa en dator inkl windows innebär visst inte per automatik att en skiva med windows medföljer. Och även om jag haft en sådan, så har cd-läsaren lagt av. Nåt tjafs om skadade drivrutiner. Datorn mörkar det hela och låtsas som att läsaren inte ens existerar. Och då även diskettstation saknas, och routern blivit osynlig för datorn den också, ser det lite mörkt ut för stunden. Nästa steg: Att få tag på nya drivrutiner till cd-läsaren, via ett Internet som jag inte har någon kontakt med. Och få in dessa på datorn, via en icke fungerande cd-läsare eller icke existerande diskettstation. Kanske via mp3-spelaren skulle fungera... ? Detta kommer bli en alldeles förträfflig dag. Det känner jag på mig (obs; sarkasm)


Kommentarer:

1 Fridaj:

HAHA! jag tycker fan lite synd om dig ;)

2 ursula:

bjotifol piktjör! indiid

3 Robert:

Sank jo, kajnd blåg-reedör

Kommentera här: