Pissdag

MMS

Allt gick galet igår. En klassisk pissdag, där världen gick i total otakt med mig. Ev vice versa. Majoriteten av denna otakt är belagd med sekretess, men ni får helt enkelt lov att tro mig när jag säger att såväl patienter som läkare var asjobbiga. På väg hem blev dagen knappast bättre. De vanliga kassarna var slut på kvantum, så jag var tvungen att köpa en Bois-påse. Säkerligen inget fel på Bois, problemet var väl snarare att folk som såg mig med min påse på väg hem trodde att jag bryr mig om fotboll. Det kan jag nu å det grövsta dementera. Det är inte så att jag är HELT ointresserad. Det är bara det att jag hellre rensar avloppet i duschen och använder allt hår jag hittar där som lösskägg, än genomlider en hel fotbollsmatch.


Kommentarer:

1 Icebear:

Ha det var väl det jag visste du gillar fotboll i smyg.

2 Anonym:

Sjukt fin blogg ;)=)

3 ursula:

men aldrig hade jag väl tänkt racka ner på den coola sport din besatthet omfamnar... voine...påhopp..ansiktsbehåring och avlopp och mitt hjärtelag i samma inlägg.. måste vara färjestadssyndromet ... lider med eder.

butt

the show must go on..

man kan träna bort fobier.. ordnar lätt ett billett till prämmjäret om så önskas:)

4 Robert:

Kanske vore nåt? Jag, på en fotbollsmatch. Märkligare saker har väl inträffat, antar jag :-)

Kommentera här: