Hockey (Det här är hockey)

22:53 Okej. Okej. Andas. Övertidsperiod två slut, isen spolas inför fortsatt sudden death-spel. Andas igen. Hade jag inte redan magsår, så har jag det nog nu. Och med så mycket adrenalin som pumpar genom kroppen just nu, lär jag inte kunna sova på hela natten. Kanske inte ens imorgon natt.

Fortsättning följer, om jag inte tuppat av innan dess.

23:14 Oj. Oj. För en gångs skull finner jag inte ord. Kanske finns det inga ord. Herrejävlar. Vi är i semifinal. Jag har inte blinkat på snart sju minuter. Jag måste sova. Jag kommer inte kunna sova. Jag vill inte sova. Var ligger närmsta fontän?




Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Icebear:

Fontän ? det är bara för fotbollsnördar vi hockeynördar rullar oss i snön som äkta norrlänningar

2 Robert:

I total brist på snö så får man väl ta vad man har :-) Duger det om jag springer och kastar mig i havet då?

3 Icebear:

Ok man tager vad man haver det blir ändå ingen sömn i natt , skål

4 Frido:

M" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=AwJOBjK7rM



En video jag tror du kan komma att gilla.

5 Anonym:

kanske den här funkar bättre



M" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=AwJOBjK7rM



6 Icebear:

Vill visst inte funka ändå mailar dej istället/

7 Robert:

Hahaha, den var skitbra ju :-P

Kommentera här: