Gilla läget

MMS

Dagen blir bara bättre. Utöver den kraschade datorn, och det faktum att jag precis fått igen en tenta som jag hade ett litet, litet slarvfel på (man var så klart tvungen att ha alla rätt för att få godkänt), så sitter jag nu på en ersättningsbuss med destination Kävlinge. Att lyckas ta sig hem från Lund kan vara oväntat svårt ibland, uppenbarligen. "Olycka", är den officiella förklaringen. Jag var tvungen att förtära en avskyvärd baguette från Pressbyrån för att tysta en frenetiskt kurrande mage. "Köttbullar", sades den bland annat innehålla. Och nu kom en hund och lade sig över mina fötter. Jag är allergisk mot pälsdjur, bör tilläggas. Saknas bara att bussen kör i diket eller att sambon blir på smällen, så vore väl dagen i det närmsta komplett ... Det slog mig precis att det är fredag den 13:e idag. Sammanträffande? Nej, nu ska jag sitta i denna överfulla + kokheta buss och njuta ett tag över att jag aldrig tycks ta mig hem idag. Hem till min trasiga dator ... XOXO/Gnällspiken


Kommentarer:

1 B:

Surt detdär med tentan..

Förresten, vem tror du vinner melodifestivalen imorgon`?:)



Trevlig helg!

2 dilan amin:

hejhej =)

Vilken fin blogg.



// www.mramin.blogg.se

3 Tuss:

mäh, dumdator? gör som jag, köp en pytteliten bedååårande ;)

Kommentera här: