Det tar aldrig slut (ljuset i slutet av tunneln är antagligen en jävla Top Model-repris)

Jag skrev: Ballongdilatation
OpenOffice rättstavningsfunktion: Menade du 'tunnelbanestation'?

Jag skrev även: Kärlruptur
OpenOffice rättstavningsfunktion: Menade du 'kärleksgud'?

Och det är ungefär nu som jag inser att jag antagligen gör bäst i att lägga ner hela grejen med att kontrollera min stavnign (obs; medvetet stavfels-humor) och helt enkelt förlita mig på mina ögon och muskelminnet i mina fingrar istället. Eller kanske menade jag 'kärleksgud' ändå ... ?


Tillägg, 13:50
Jag skrev:
Kolesterol
OpenOffice:
Menade du kanske 'högskolestudier'?

Ridå.



Andra bloggar om: , , ,
ichlo pichlo ......

Kommentarer:

1 ursula:

tung ridå?

2 Robert:

den föll ordentligt, tog nästan knäcken på mig. men jag reser mig nog på 9.

Kommentera här: