1747 timmar ...

Om lite drygt 1747 timmar så är jag färdigutbildad och redo för arbetsmarknaden ... Men vem räknar väl? Inte för att jag är less på att leva på existensminimum, inte alls. Det är faktiskt rätt mysigt att fönstershoppa. På Lidl ...... Följande skivor kommer att inskaffas i samma sekund som första lönen landar på kontot:

Snart dags att komplettera Queensamlingen litegrann, med andra ord. Grämer mig lite över Star Fleet Project-skivan för övrigt. Den verkar inte finnas ens på Amazon nu, förutom i LP-format. Såg den i en skivaffär på Gamla Brogatan i Stockholm, det måste vara fem år sedan nu. Och jag köpte den inte! Måste haft solsting den dagen. Affären finns inte längre kvar, och Stockholm ligger ändå så jävla avsides nu så egentligen gör det skit samma.

1746 timmar och 7 minuter nu ...


Andra bloggar om: , , , , ,
w00t. ah ... ha ha ... ?

Kommentarer:

1 NV:

1692 timmar och 53 minuter kvar till min utbildning är klar. Även Jag läser till Röntgensjuksköterska fast i Umeå

Kommentera här: