Farliga Landskrona - Del 56

Eftersom MMS:et jag skickade i morse inte verkar ha dykt upp här på bloggen, återger jag det nu i sin helhet nedan:

"Landskrona, 06:24. Det är rätt kul att sitta på bussen till jobbet, och se folk sitta och läsa om mig i dagens Landskrona City, utan att ha en aning om att jag sitter och tittar på dem. Ytterligare en av anonymitetens fördelar. Ja just det, det glömde jag kanske att berätta för er; jag är med i City idag. Tack Isabelle, intervjun blev ju skitbra! Trodde jag skulle behöva medietränas, men jag ser nu att jag redan är ett fullblodsproffs."


Tillägg: För er utomsocknes, långt bortom pappersfjärilens räckvidd, finns intervjun att läsa här. Och hela tidningen finns som pdf här, utifall att någon föredrar det. Det roligaste med det hela är nästan att min hiskeliga badrumsvägg får sina 15 minuter i rampljuset i och med detta. Det unnar jag den faktiskt.


Andra bloggar om:

Kommentarer:

1 Tuss:

jag tycker väggen är fin.

2 birgith:

Nu är du ju kändis i hela L-krona.

Tycker du skriver jättebra.

3 ursula:

och jag fegade ur...

4 ursula:

och nu när jag läst den fantastiska artikeln...

...Honored...I'm sure!

Kommentera här: