Topp 10: Mustascher

Det är helt ok att gissa innan man scrollar ner och tjuvkikar. Jag lovar.

topp 10 - mustascher: freddie mercury, tom selleck, charlie chaplin, ned flanders, albert einstein, nietzsche, clark gable, groucho marx, adolf hitler, salvador dali
  1. Freddie Mercury
  2. Tom Selleck
  3. Charlie Chaplin
  4. Ned Flanders
  5. Albert Einstein
  6. Nietzsche
  7. Clark Gable
  8. Groucho Marx
  9. Adolf Hitler
  10. Salvador Dali

Bubblare:
  • Frank Zappa
  • Josef Stalin
  • Ming the Merciless (oförglömligt tolkad av Max von Sydow 1980)

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , ,, ,

Kommentarer:

1 Jonas:

Ajaj, jag missade Nietzsche (stavas det så, det ser helt sjukt ut).

Personligen hade jag förstås satt Selleck etta. Don't mess with Thomas Magnum.

2 Lasse:

Missade bara Niet... Ja nåt sånt, och den där tecknade figuren som jag kunde men ändå inte...



Sjukt ov... Oviktigt vetande...



Inga hockeymustascher att få gissa på...?

3 Robert:

När jag tänker hockey och mustasch så tänker jag på Dirk Graham, gammal lagkapten i Blackhawks, men han la väl av i mitten på 90-talet nån gång... Får ta och forska lite i saken, borde rimligtvis finnas fler än så :-)

4 Stefan W:

Jag såg nästan alla på en gång! Freddie var givet!



QUEEN <3

5 ursula:

men gud så hemskt..jag kunde alla...

6 Robert:

Det var inte illa. Samtidigt som det nästan var just lite illa.

Kommentera här: