Systemfel



Jag behövde inte visa legitimation på systemet tidigare idag. Ridå.

Kände med ens av såväl ischias som artros. Och såg jag inte en begynnande rynka reflekteras i kassörskans glasögon? Jag linkade i varje fall ut därifrån i sakta mak, och var allt annat än nöjd med världen i allmänhet och med min ynkliga tillvaro i synnerhet. Med en asgarvande jävla sambo i släptåg.

Som tur var så gjorde en sushi special på Asia Palace (Ödmanssonsgatan) mig på bättre humör igen. Annars kunde det ha slutat illa. Riktigt illa. (Fråga mig inte exakt hur det kunde ha slutat illa, jag behöver faktiskt det här kryphålet för att rättfärdiga mitt sushivältrande).

Resten av fredagskvällen ska nu ägnas åt min hemtentamen i magnetresonanstomografi. Är det tänkt i alla fall. Har ju blivit lite glömsk på äldre dar, så vi får se hur det går ...




Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 Raz:

(svar) Tänk att du hittade tillbaka iallafall. =)

2 Robert:

it's a small web after all :-)

Kommentera här: