Farliga Landskrona - Del 53

Garngangsters #2

Nu uppmärksammar även Landskronaposten de stickade små utsmyckningar som börjat dyka upp lite varstans i staden. Intrigen tätnar onekligen... Takten med vilken de hittills dykt upp, tyder kanske på en ensam gärningsman? Det är inte jag i alla fall, så mycket är säkert. Ty... 1: Jag kan inte sticka för fem öre. Något min gamla syslöjdslärare från högstadiet säkerligen kan intyga. 2: Jag hade antagligen valt att sticka något svart/gult, och inte svart/vitt. Och dessutom har jag garanterat ett vattentätt alibi för samtliga tidpunkter under vilka konstverken utlokaliserats i environgerna. Och det är allt jag har att säga i ämnet just nu. Förutom att det är ett trevligt tilltag.

PS. Examinationen gick (givetvis... ?) bra idag.




Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 ursula- -stating the obvious::

gratulationerar!

2 ursula:

vill gärna pådyvla eder observationen att www.landskronadirekt.com i ganska traditionell ordning, var hästlängder (valfri ras) före liksom då naturellement den högt vördade kandidaten

Kommentera här: