Dagens 'Att göra' (...fast det är väl ändå kväll nu?)

Dessa punkter finns nedkluddade på baksidan av en bedömningsmall för respondentskap som används flitigt vid medicinska fakulteten, Lunds Universitet. Avsikten med nedkluddandet var nog att jag hade tänkt hinna med merparten av dem under dagen.
  • Vika tvätt. Gjort. Och jag spillde inte, upprepar inte, ut en jävla förpackning tvättmedel över hela jävla sängen i samband med vikningen...
  • Limma tunneln. Säger inte er så mycket, det är sköldpaddsrelaterat, och huvudsaken är att det är gjort.
  • Läsa Barn-HLR. Gjort. Ska upprepas under morgondagen. Samt i övermorgon.
  • Läsa MR-fysik. Inte gjort. Men dagen är inte slut ännu. Och det är ändå något av en frivillig punkt.
  • Läkemedelsräkning. Är osäker på vad jag menade med den här punkten när jag skrev ner den sent igår kväll. Men hittills har jag skitit i den. Kanske är den relaterad till den där duggan i läkemedelsräkning som jag har tidigt imorgon?
  • Fler tabellhänvisningar och kolla över referenserna. Har med kompletteringarna av kandidatuppsatsen att göra. Hakuna matata.
  • Gräsfrö. Jag ska köpa gräsfrön imorgon. Jag ska köpa gräsfrön imorgon. Jag ska köpa gräsfrön. Imorgon.
  • Blogg: Äta med ögonen. Här är dagens stora frågetecken. Någon gång igår natt så fick jag uppenbarligen en idé till ett blogginlägg. Den var så självklar att jag inte ansåg mig behöva nedteckna fler än dessa ord som minnesanteckning. Och nu sitter jag här som ett annat jävla fån. När inte ens jag själv begriper mig på mig, är förvirringen antagligen långt gången. Vad finns att skriva om att äta med ögonen? Suck... Ja ja. Jag slänger ihop ett fånigt kollage, stryker punkten och går vidare med mitt liv.




Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 ursula:

denna illustration på kylskåpet torde fungera lika bra som atkins,eller nån annan viktvaktare...

Kommentera här: