Alla ting har en baksidan. Så även bloggen.

Jag trodde det inte själv först. Självförnekelse kanske. Eller bara bristande insikt. Fan vet. Men bloggen har faktiskt en baksida. Det är alldeles sant. En väldigt konkret och verklig sådan. Jag hittade den precis. Här nedan bifogar jag ett litet bildbevis, ifall ni inte tror mig. Ni har ju som bekant en tendens att inte göra det alla gånger...

xrob - blogging your ass to the moon since 2007.

Det där med att "(...) jag vet inte hur man använder en ordbok" är extra kul, då jag faktiskt fotat baksidan av just min ordbok för att använda som grund för bilden. Men det förväntar jag mig givetvis inte att kreti och pleti ska begripa sig på. Och bokmärka mig kan man göra jättebra genom att klicka här. Till exempel. Annars fungerar väl klassiska lösningar såsom Ctrl + D fortfarande alldeles utmärkt.



Andra bloggar om: blogg, bloggande, baksida, sarkasm, satir, ironi, ordbok, humor, kul, landskrona, camp
Jo... Det här känns onekligen jävligt camp, gör det inte... ?