Tyvärr, Anders Borg


Jag genomförde en inofficiell liten omröstning på min praktikplats idag. Omröstningen ämnade utröna hurvida jag ska behålla mitt korta hår, eller låta det växa ut igen. Nedan följer resultatet.


Till saken hör att samtliga 16 (88,9%) som svarade att jag skulle bevara håret kort var kvinnor. Personen som svarade att jag skulle låta håret växa ut igen var en långhårig man, och personen som svarade vet ej var även han av manligt kön. Så 100% av kvinnorna i studien ville med andra ord att håret skulle hållas kort framöver. Jag tror jag litar på deras omdöme. Så tyvärr, Anders Borg, vi blir nog aldrig hästsvanspolare igen.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Tuss:

nej långt! alltså, släktens omdöme går faktiskt före. sorry.

2 ursula:

på något märkligt sätt kopplade jag inte alls ihop er...och det kändes bra..om det alls kändes...



mer i än på kanske???

3 S.mor:

Kort...

4 Tuss:

bah!

Kommentera här: