illa. big time.

This is bad. This is really, really bad. (Here is where the bad is). Queenspelet som jag önskar skulle se dagens ljus stavas G-U-I-T-A-R-H-E-R-O, och (verkligen) inte S-I-N-G-S-T-A-R.

Ursprunglig pressrelease här. Suveränt låtval, alltid något. Hade det kompletterats med In the lap of the Gods... revisited hade det kanske till och med varit perfekt. Och kanske med In my defence också (ja, jag vet att den "bara" är ett soloprojekt, orka vara petig).




Andra bloggar om: , ,
I'm caught in between, with a fading dream ...

Kommentarer:

1 Kajsa:

Det är värre än Bad! Herregud! Helt FEL val! Nu måste man alltså tvingas höra folk skråla bra musik i bitar... men jag håller med om att låtvalet är suveränt, även om ingen kommer lyckas sjunga låtarna.

2 Robert:

Nej verkligen, ingen kan sjunga som Freddie. Enda förhoppningen står nu till att det säljer dåligt.

3 Tess:

Jag har den och sjunger för mig själv ibland :-) Sjunger ändå med ibland då jag spelar Queen om jag är på partyhumör (ibland är man ju på lyssnarhumör) så nu kombinerar jag spel med Queen-sång...hehe :-) Passar på att utbilda mina kompisar i Queen-låtar också. Flera av dem har inte ens hört en del :-O

Kommentera här: