Fw: Hundra dagar.

MMS

Hundra dagar. Så länge är det kvar nu. Sen är jag helt klar. Färdigutbildad. Legitimerad. Färdigskuldsatt. Får firas genom att jag pluggar tills jag däckar ikväll. Med en paus för att se House kl 21, men det var ju underförstått. På väg hem nu. Tåget har dock stått stilla i vad som upplevs som en kortare version av evigheten. Men med Queen i hörlurarna och 5 goda böcker till sällskap härdar jag ut. Obehöriga på spårområdet, sägs det. Skrev något diffust i morse om att väckarklockan var en bödels yxa som kapade bandet mellan mitt medvetande och mina drömmar. Tror jag, handstilen var redigt sömndrucken när anteckningen gjordes. Nu rullar tåget igen. Kul. Evigheten är förmodligen en strikt subjektiv upplevelse, så glöm förresten det där längre upp.


Kommentarer:

1 Robert:

Se på fan, nu har inlägget dykt upp. Bilden är från Glumslövs backar i början av september, utifall att någon undrar.

Kommentera här: