Årets självgodaste julkalender, lucka 24

Sista luckan i min julkalender. Som jag har väntat. Att skriva med ett självpåtvingat produktivitetskrav hängande över sig är direkt kreativitetshämmande. Men hur avslutar man ett sånt här projekt på topp ... ?


24. Kanske genom att offra sig själv på åtlöjets (vid det här laget rätt så välbekanta) altare? Men vad är pinsamt egentligen? Det är ingen enkel fråga. För majoriteten av mina besökare vet ju ändå inte vem jag är, så hur kan egentligen något över huvudtaget vara penibelt för mig att avslöja? Är det pinsamt att jag först ansåg att Metallicas svarta skiva var det bästa jag någonsin hört när den kom, men sedan ändrade mig när 2 Unlimited släppte No Limits två år senare? (Svar: Ja. Utan tvekan). Är det pinsamt att jag i förskolan var lite betuttat i Marion, den tecknade räven i Disneyversionen av Robin Hood? (Svar: Kanske lite. De skulle väl inte ha designat henne med en sådan sängkammarblick vettja. Inte för att jag nu visste vad en sådan var för något när jag var sex år). Nej, jag avrundar nog bara detta projekt med att säga god jul. Strax över en timme för sent. Imorgon kommer jag, med ansenligt hög sannolikhet, att låta bloggen vila.




Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 Eva:

Du är inte mer pinsam än nån annan. Jag var också småkär i diverse påhittade figurer i Disneys värld hihi =)Och jag får hålla med om att Marion är i sexigaste laget för att vara en Disney-film =) Noterade igår för första gången att hon ju bara har 4 "fingrar" (som väl en räv har då antar jag)! Tänk att jag inte lagt märke till det förrän detta året. Hur många ggr är det nu man har sett Kalles jul? Tja en sisådär 27 ggr och alltid upptäcker man nåt nytt... God Jul!!

2 Eva:

Vafasen, jag skrev precis en kommentar men den försvann den jäkeln! =) Det jag skrev var att du var precis lika pinsam som jag när du var liten. Jag var småkär i diverse påhittade figurer i Disneys värld! Dessutom får jag ju säga att Marion är i sexigaste laget för att vara Disney haha!! Igår upptäckte jag att hon ju bara har 4 "fingrar"! Hur många ggr är det nu jag har sett Kalles jul? En sisådär 27 ggr och har ändå missat detta! Jaja, man upptäcker alltid nåt nytt. GOOOD JUUUL!! Vi ses på jobbet

3 Eva igen:

Jaha den första kommentaren var visst inte försvunnen ändå. Du får bara läsa den ena av dom då. Hej och hohoho

Kommentera här: