Årets självgodaste julkalender, lucka 21

Skippar ingressen; ni har fattat poängen vid det här laget; jag avslöjar något om mig själv varje dag fram till och med den 24:e och det är egocentrerat så det förslår (jag hoppas att det tydligt framgår att jag numera har en ingress som uttryckligen påstår - svart på vitt - att den inte är en ingress)


21. Partytricket. En gång, på en festival för många år sedan, så skulle jag imponera på en tjej. Jag fick för mig att jag skulle vara kreativ, så jag åt upp en bläckpenna. Bröt sönder den i småbitar, och svalde varsamt ned varje bit med vodka. Hon tittade tålmodigt på, och när jag så svalde ner den sista biten, tackade hon för föreställningen och gick sin väg. Inget att rekommendera, med andra ord. Men ingen kan ta ifrån mig att det var innovativt.





Lucka: 1-4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Andra bloggar om: , , ,

Kommentera här: