Queenpedia

Hur har denna sida kunnat existera utan min vetskap? Hur har jag ens kunnat använda mig av Internet, utan att ha råkat snubbla in på den förrän nu? Varför i hela friden har inte min Queenfixerade hjärna ens övervägt att skriva in adressen på måfå i adressfältet och bara tryckt enter? Dumma hjärna. Som straff - Inget socker i teet på en hel vecka! (Du hörde rätt, din övergödda jävla fettknöl)

Listan över Queenlåtar förekommande i diverse filmer hade till exempel varit smidig att ha till hands när jag slängde ihop den här topplistan, till exempel ... Queenpedia är nu min nya startsida. Så att Internet aldrig behöver vara tråkigt igen! Dagens soundtrack är för övrigt hela den här eminenta samlingsskivan, innehållande den enda vettiga versionen av I can't live with you. Bara en sån sak liksom. Fast Put out the fire hade de kanske kunnat skippa.


Freddie och Anakin under deras gemensamma
semester på Mykonos -84.

Andra bloggar om:

Kommentera här: