Det 27:e året

Under mitt 27:e levnadsår gick jag 2.172.094 steg (söndagar ej inräknat, för då har jag inte stegräknaren på mig (och på den sjunde dagen, vilade Han litegrann)). Eller ca 310 mil, om ett steg beräknas vara i genomsnitt 7 dm. Det är som att gå sträckan Landskrona-Rom tur och retur. Helt okej resultat. Får väl firas genom att jag slänger ihop en liten playlist med en låt från varje år 1982-2009, hela vägen från Michael Jackson till Lily Allen. Via Poison, Pearl Jam och Millencolin. Slit den med hälsan.


Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentarer:

2 BP:

Kom inte på din blogg via Fototriss. Asgarvade när jag läste "röntgeninlägget". Åsså förde din stegmätarställning tankerna till stegtävlingen som vi har på jobbet varje år.

Du har en riktigt rolig blogg, som jag gärna återvänder till för ett skratt.

Kommentera här: