Topp 20: Kent

Den här listan skulle ha gjorts förr eller senare. Och det blev just idag som den blev till. För jag drunknar i skoluppgifter just nu och behöver andas ett slag. Kanske flera. 38 dagar, 17 timmar och 54 minuter kvar1. Bita ihop.

Jag är ju så himla klipsk - som ni säkerligen redan vet - så jag har gjort en lista på Spotify med alla topp 20-låtarna. Och jag är ju så gudomligt omtänksam också - som ni garanterat också redan vet - så jag slängde ihop en lista på YouTube också. Allt för att slippa plugga lite till. Och för att jag tänker på alla stackars själar som inte har Spotify. Tänk, tänk.

  1. 747
  2. Chans
  3. Gravitation
  4. Kevlarsjäl
  5. Gummiband
  6. Sundance kid
  7. Om du var här
  8. Utan dina andetag
  9. Pärlor
  10. Cowboys
  11. Elefanter
  12. Mannen i den vita hatten (16 år senare)
  13. Oprofessionell
  14. Kräm (så nära får ingen gå)
  15. Columbus
  16. Socker
  17. Stanna hos mig
  18. Livräddaren
  19. En timme en minut
  20. Blåjeans
Bubblare:
  • Dom andra
  • Music non stop
  • Stenbrott
  • Ingenting någonsin

1 0bs; på sekunden! Kolla tiden för inläggets publicering!
Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 mlisan:

Håller med om många, men saknar "Duett" på listan :D

2 David:

Trevlig lista men kan skulle själv inte låta Blåjeans ligga på topp 20. Ev om man bara går på musiken och inte text...

3 Robert:

Blåjeans platsar nog mest av nostalgiska anledningar. De spelade den på Skellefteåfestivalen -95. Och sen igen -00.

Kommentera här: