Skriv(ande)

Jag skrev: Omtentorna
Firefox: Menade du 'ormtentorna'?

Jag var övertygad om att jag hade rätt från början, men jag har haft fel förr (det är alldeles sant (jo, faktiskt (bara tro på mig nu, så går det här mycket, mycket lättare))), så jag börjar tvivla nu. En fråga som dock behöver besvaras - i strikt förbistringsundvikande syfte - är: Vad är en ormtenta? Google ger noll (0) sökträffar. Testade då 'snake exam' och blev inte mycket klokare. Hittade den här bilden, kanske kan den vara en ledtråd? Känns dock inte alls som det jag var ute efter från början. Men jag är så trött nu, så jag litar på Firefox.

Kopparhuvud undersöks

Jag litar inte riktigt på ormar. Jag tror det är bibliskt. Jag gillar helt enkelt inte hur de rör på sig; det ser lite, lite för enkelt ut. Som att de bara låtsas vara på väg någonstans. De döljer något, det är jag övertygad om. Kom ihåg var du läste det först!

Dagens ormfakta: Det finns inga ormar på Island.



Andra bloggar om: , , , , , , , ,
Förbistringsundvikande. Ha! Underbart ord.

Kommentera här: