Telefonlisteutmaning

"Kolla i telefonens adressbok och svara på följande frågor." Ja, okej då. Bara det går snabbt, jag är hungrig.

Har du kysst nummer sju?
Nej, jag är inte lagd åt det hållet.

Har du träffat nummer nio i veckan?
Nej, var nån månad sen sist.

Älskar du nummer tio?
Njae. "Bryr mig om väldigt mycket" känns mer sanningsenligt.

Är nummer elva en sötnos?
Jaadå.

Är nummer femton en bästis?
Halvnära vän sen ett par år tillbaka.

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Går i samma klass just nu.

Brukar du hänga med nummer nitton?
Brukade. Nu ses vi väl ungefär en gång/år.

Är nummer tjugo bra?
Jupp, hon livar upp saker och ting.

Gillar du nummer tjugosex?
Jag vet ärligt talat inte vem #26 är, känner ingen med det namnet.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Ingen aning, vi har glidit isär lite, vi är på en "skicka-grattis-sms-på-födelsedagar"-nivå just nu.

Hur känner du nummer trettioåtta?
Gammal jobbarkompis från förra sommaren.

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Njae. Intresserad av hur hon mår möjligtvis (det är min svärmor).

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Sen gymnasiet. Var ett tag sen sist nu, tyvärr...


Den här bilden är relaterad till texten i detta inlägg.

Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Svärmor:

Tack jag mår väldigt bra. Är utvilad och ser fram emot att passera 30000....

Kommentera här: