Snabb lista

Namn: Robert

Född: Det förutsätter jag

Hårfärg: Mörkbrun/svart

Hur många hårfärger har du haft: Ensiffrigt

Ögonfärg: Gröna

Har du ett jobb: Nej, det har jag inte tid med

Drömyrke: Röntgensjuksköterska

Vilket program gick du på gymnasiet: Natur med inriktning data

Körkort: B

Städer/länder/platser jag vill besöka innan jag dör: Kina (muren), Japan, Hyrule, Island, Tjeckien

Detta attraherar dig hos partnern (insidan): Självdistans, humor, tålamod, lugn, kapabilitet till logiskt tänkande, intelligens, och när de är sådär utåtriktade och sociala

String, hotpants, hipsters, boxer eller mammatrosor: Commando! (Iaf om detta är alternativen...)

Favoritfärg på underkläder: Mörka

Pushup, balconette, sport-BH eller BH utan fyllning: Sport-BH om jag måste välja (Börjar misstänka lite smått att denna lista inte är avsedd för killar...)

BH-size: ....A-kupa?? (Dessutom så heter det storlek)

Önskar du att du väntade med oskulden: Nej, det kan jag väl inte påstå.

Hur många sviniga killar har du träffat: Otaliga. Varje dag. Sviniga tjejer också, för den delen.

Vill du gifta dig: Javisst, varför inte liksom?

Vill du ha barn: Kanske det kanske. Om det är ett logiskt försvarbart beslut nån gång i framtiden.

Har du tänkt ut barnnamn: Ja. Men M verkar negativt inställd till både 'Super Mario' och 'Optimus Prime'. Så det får bli 'Bruce Wayne'.


Jag tog mig friheten att plocka bort en del frågor som jag inte kände för att svara på. Jag får göra sånt, för det här är min blogg. Senast jag kollade (och det var jättenyss!). Så, nu har jag varit tillräckligt pseudoproduktiv för idag.

Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 Kajsa:

Hyrule lät ju minst klart som en spännande destination, hur färdas man dit? ;)

2 Robert:

Jag forskar lite i ämnet just nu, får lov att återkomma :-)

Kommentera här: