Paraply




Inga moln i min storm
Låt det regna, jag vattenplanar till banken
Kommer ner tillsammans med börskursen
När molnen kommer är vi borta, vi är Rockafella (skivbolag)
Vi flyger högre än vädret
Och G5 (Frankrike, Japan, Storbritannien, USA och Tyskland) är bättre
Du känner mig; Förberedelse, inför nederbörd.
Spelmarker på hög för en regnig dag
Jay, regnmannen är tillbaka med lilla fröken solsken
Rihanna, var är du?

Du har mitt hjärta
Och världarna kommer aldrig komma mellan oss
Kanske i tidningar
Men du kommer fortfarande vara min stjärna
Baby, för i mörkret
Så syns inte de blankpolerade bilarna
Och det är då du behöver ha mig där
Med dig delar jag alltid med mig
Eftersom

[Refräng]
När solen skiner, skiner vi tillsammans
Jag sa ju att jag skulle finnas här för alltid
Sa ju att jag alltid skulle vara din vän
Svor en ed att jag ska framhärda till slutet
Nu regnar det mer än nånsin
Men vi har fortfarande varandra
Du kan få stå under mitt paraply
Du kan få stå under mitt paraply (ply ply eh eh eh)
Under mitt paraply (ply ply eh eh eh)
Under mitt paraply (ply ply eh eh eh)
Under mitt paraply (ply ply eh eh eh eh eh eh)

De här fina sakerna, kommer aldrig komma emellan
Du är en del av min entitet, här för en evighet
När kriget har krävt sitt
När världen delat sin giv
Om handen är svår, så läker vi ditt hjärta tillsammans
Eftersom

[Refräng]
När solen skiner, skiner vi tillsammans
Jag sa ju att jag skulle finnas här för alltid
Sa ju att jag alltid skulle vara din vän
Svor en ed att jag ska framhärda till slutet
Nu regnar det mer än nånsin
Men vi har fortfarande varandra
Du kan få stå under mitt paraply
Du kan få stå under mitt paraply (ply ply eh eh eh)
Under mitt paraply (ply ply eh eh eh)
Under mitt paraply (ply ply eh eh eh)
Under mitt paraply (ply ply eh eh eh eh eh eh)

Du kan springa in i min famn
Det är okej, var inte orolig
Kom in i mig
Det finns inga avstånd mellan vår kärlek
Så gå och låt regnet ösa ned
Jag är allt du behöver och mer därtill
Eftersom

[Refräng]
När solen skiner, skiner vi tillsammans
Jag sa ju att jag skulle finnas här för alltid
Sa ju att jag alltid skulle vara din vän
Svor en ed att jag ska framhärda till slutet
Nu regnar det mer än nånsin
Men vi har fortfarande varandra
Du kan få stå under mitt paraply
Du kan få stå under mitt paraply (ply ply eh eh eh)
Under mitt paraply (ply ply eh eh eh)
Under mitt paraply (ply ply eh eh eh)
Under mitt paraply (ply ply eh eh eh eh eh eh)

Det regnar
Ooh baby, det regnar
Baby, kom in i mig
Kom in i mig
Det regnar
Ooh baby, det regnar



Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Kommentera här: