Absolut Adlibris Addicted

Jag räknade precis ut att jag handlat för 10.747 kronor hos Adlibris de senaste åren. Inte undra på att de är vänliga nog att skicka gratis böcker till mig emellanåt. Nåja, alla har vi våra laster. Att vara beroende av böcker får väl lov att betraktas som en relativt lindrig variant.

Det bör även tas i beaktande att Adlibris inte är det enda stället jag köper böcker på.

Det är en illustration som det är menat ska belysa hur det är att ha böcker på hjärnan. Fast jag är inte helnöjd över böckerna. Därav dessa rader.
Det är en illustration som det är menat ska belysa hur det är att ha
böcker på hjärnan. Fast jag är inte helnöjd över böckerna.
Därav dessa rader. Så att ni verkligen begriper att det är böcker.



Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 J-Martin:

Hej!



Äntligen en till som köper 'för mycke' böcker.

Här är en som jag beställde igår;

http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=0716748770

Kolla priset ! !



...och nästa gång så blir det nog denna http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=0596515782



...så du märker vilken bredd jag har i mitt bokval..!









2 Robert:

171 kr för 650 sidor var verkligen ett fynd! :-P Själv har jag precis inhandlat denna godbit: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0070508275

3 Tuss:

woho! jag har precis beställt mina första kursböcker :D 508 kr kom jag undan med för 2 böcker.. men jag behöver minst en till för den kursen.

4 Robert:

Välkommen till klubben! :-D

5 Anonym:

kurslitteratur.se

fattiga studenters ullared

6 steffegranat:

annars är ju tradera ett alternativ om något.. gjorde ett par rediga klipp i förra veckan... trettio böcker för under två loppor... mest fakta men en och annan skönis följde med..

7 Robert:

Tradera är helt klart underskattat vad gäller bokfynd

Kommentera här: