Stycka ungjäveln... (med en tårtspade, anm.)




Så. Det här är en bild på en tårta föreställande en skrikande bebis. "Grattis" till oljudet? Inspirerande är bara förnamnet. Hittad via Cake Wrecks, Internets främsta portal för misslyckade och fula tårtor. Den sidan är precis lagom rolig. Inte tillräckligt underhållande för att få mig att kikna av skratt, så att min envisa förkylning blossar upp igen (det kan visst hända, jag skiter i vad folk säger!). Och inte så pass tråkig att jag kan låta bli att kika in där ett par gånger i veckan. Observera för övrigt perfektionen i det sarkastiska användandet av citationstecken nedan.












Och ja, ni ser rätt. Det är en smakfull kulinarisk kreation föreställande en hund. Och Tom Selleck i tårtform (notera särskilt den aptitliga, håriga bringan). Och avslutningsvis en gravid, tatuerad kvinna utan lemmar och huvud. Ordet "kitsch" ligger rätt nära till hands att dra till med här, gör det inte?


Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 Sandra:

nya tårtor? yay :D

-> off to party... på en torsdag.. det går vilt till i ume.

2 Robert:

Brukar gå till så, i studentlivet :-P Att studera är som att göra lumpen en gång till.

3 Sandra:

I wouldn't know!

4 Robert:

Haha, nej det såklart. Tänkte inte på det... Men JAG vet, så du får vackert lita på mig när jag säger det :-) Fast med mindre skjutvapen och grön målarfärg i ansiktet. Och festerna har lite andra teman än "50 killar samlas ute och super skallen av sig för att det inte finns nåt annat att göra i Boden".

5 Sandra:

två (eller flera... eller tre) i min "klass" är från boden! de vet flera saker man kan göra. t ex åka till alko... eh.

6 Robert:

Saker att göra i Boden:

1. Stå och hänga utanför systemet (det är där det händer)

2. Gå på Puben med stort P (den heter så)

3. Äta flottiga hamburgare på PGs

4. Hamna i bråk med lokalbefolkningen

Kommentera här: