Status update (egocentrerad stickprovsundersökning)



King of the world!

DU ÄR JUST NU

glad (x)
arg ( )
ledsen ( )
pigg ( )
törstig ( )
kramsugen ( )
besviken ( )
taggad (x)
trött (x)
pepp ( )
hungrig ( )
sjuk (x)
frisk ( )
sur ( )
irriterad ( )
uttråkad ( )

SENASTE DU
pratade i telefon med: Min sambo.
smsade med: En tjej på skolan som ville köpa en bok av mig.
kramade: Min sambo, nyss.
pussade: Min sambo, nyss.
åkte bil med: Åker inte bil, det är så 2002 på nåt vis.
gick promenad med: Mitt huvud (antagligen under armen).
busringde till: Antagligen en gammal jobbarkompis från tunnelbanan.
spottade på: En idiot i tunnelbanan. Han spottade på mig först, bör tilläggas.

UNDER VECKAN HAR DU
gjort något du egentligen inte ville (x)
skämt ut dig (x)
kastat pärlor för svin (x)
kramat en vän som betyder mycket ( )
bråkat med någon du hatar ( )
ringt fel person ( )
gråtit ( )
solat ( )
pussat någon (x)
varit ute i regnet (x)
umgåtts med en speciell person (x)
haft kuddkrig (x)
skrattat åt någon annans skämt (x)
gått nattpromenad ( )
spillt ut vatten på golvet (x)
laddat mobilen ( )
förstört något (x)
slagit någon ( )
gjort något du ångrar nu ( )
terroriserat någon ( )
spottat på någon ( )
badat i badkar ( )
missbrukat musik (x - förklaring här)
pratat med någon längre än fem timmar ( )
dragit skämt som ingen förstod (xxx)
haft vattenkrig ( )
sett film (x)
pluggat (x)
matat fiskar ( )
tagit fel person ( )
kastat slangbella (huh??)
fiskat ( )
tappat rösten (x)
sovit en hel dag ( )



Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 Noomie:

gillar din design :)

2 Robert:

Äsch då, den här gamla trasan? :-P

Kommentera här: