Skrämmande (är bara förnamnet)

Jag är inte så himla lättskrämd av mig. Visst, Ronald McDonald skrämmer förvisso skiten ur mig, men han skrämmer väl för fan halvt ihjäl varenda någorlunda normalt funtad människa. Och när jag var liten hade jag en period där jag hakade upp mig på varulvar. Jag fick för mig att de bodde i bagarstugor, och tog därför långa omvägar runt sådana när jag var på väg hem genom de kolsvarta norrlandskvällarna. Och jag hoppade kanske till några gånger av ren överlevnadsinstinkt när jag spelade igenom Silent Hill 2 för första gången. But that's about it. Tills nu, då jag via cakewrecks lyckats hitta ett par minst sagt rubbade spöken, som skrämmer mig en smula. Ingen ytterligare motivering borde behövas, förutsatt att läsaren (det är du) besitter förmågan att kunna göra enklare associationer.


Likmaskar med pom-poms? Indiskreta
fallossymboler? Det är bara att välja...




Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera här: