Finally (back in x-ray business)

I morse tog jag min första röntgenbild på lite drygt sju månader. Tätt följt av min andra. Som sedemera följdes av min tredje. Som snabbt avlöstes av min fjärde. Och kort därefter även av min femte. Och ungefär nu så har ni förhoppningsvis börjat ana ett samband. En sån där logisk ordningsföljd. Känslan att äntligen få ta lite bilder igen är lite svår att beskriva. Men jag tror att jag är gravt beroende. Jag sa till sambon att hon skulle föreställa sig att det var som att inte dricka en enda droppe kaffe på över ett halvår, för att sedan bara hinka i sig liter efter liter. Hon klappade mig lite försynt på huvudet. Alltid något.


Fraktur?


Och så vann visst nån fransman som jag aldrig hört talas om Nobelpriset i litteratur. Och det var ju bra. Kanske. Och så har vi idag fått reda på att Ebba von Sydow visst har pojkbröst. Och det var ju mindre bra. Kanske. Har inte riktigt bestämt mig där.

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera här: